| new castle dwarfs | |
|
+4Marell le Fou Krikounet Cobalt ergatto 8 participants |
|
Auteur | Message |
---|
Marell le Fou Sombre Cracheur de Feu
Nombre de messages : 11368 Localisation : Nouméa Date d'inscription : 19/10/2009
| Sujet: Re: new castle dwarfs Mer 30 Juil - 23:42 | |
| - Citation :
- is a single block the staircase is in part
Damn I really did not wanted to complete it with a rock part like that. I had some other ideas. If ever it's possible to cast the various parts with your original mold (the one you used to cast the dark grey parts), i would love to buy it. |
|
| |
ergatto
Nombre de messages : 44 Localisation : Italia Date d'inscription : 14/05/2013
| Sujet: Re: new castle dwarfs Ven 1 Aoû - 6:05 | |
| marell I'm sorry you can not
direct link
http://www.asterwargame.it/698-nani
the resin will not be made more than the cost was too |
|
| |
latribuneludique Admin
Nombre de messages : 11594 Age : 49 Localisation : Lyon Date d'inscription : 07/12/2006
| Sujet: Re: new castle dwarfs Ven 1 Aoû - 6:38 | |
| Je suis un peu benêt mais je viens juste de m'apercevoir que c'était là une pièce indispensable pour compléter la table de jeu du scénario de la Bataille des Cinq Armées... Dans ce cadre le bout de roc autour de l'entrée principale est bien vu pour donner l'impression que l'on est bien devant la montagne solitaire sans avoir à la représenter complètement... |
|
| |
Nombre de messages : 11368 Localisation : Nouméa Date d'inscription : 19/10/2009
| Sujet: Re: new castle dwarfs Ven 1 Aoû - 16:42 | |
| J'ai vu qu'un lien ebay avait été créé et supprimé ensuite ? |
|
| |
latribuneludique Admin
Nombre de messages : 11594 Age : 49 Localisation : Lyon Date d'inscription : 07/12/2006
| Sujet: Re: new castle dwarfs Dim 3 Aoû - 23:41 | |
| - Marell le Fou a écrit:
- J'ai vu qu'un lien ebay avait été créé et supprimé ensuite ?
Logique : si le décor se vend en boutique, cette dernière a certainement dû demander à supprimer la concurrence ebay. |
|
| |
| Sujet: Re: new castle dwarfs Lun 4 Aoû - 0:59 | |
| Oui et non. Le lien a été créé et supprimé juste après. Le prix était intéressant : 30 Euros. |
|
| |
latribuneludique Admin
| Sujet: Re: new castle dwarfs Lun 4 Aoû - 1:27 | |
| - Marell le Fou a écrit:
- Oui et non. Le lien a été créé et supprimé juste après. Le prix était intéressant : 30 Euros.
C'est le prix sur la boutique en ligne, non ? |
|
| |
ergatto
| |
| |
| Sujet: Re: new castle dwarfs Mer 6 Aoû - 13:59 | |
| Really really nice ! |
|
| |
latribuneludique Admin
| Sujet: Re: new castle dwarfs Mer 6 Aoû - 23:29 | |
| |
|
| |
| Sujet: Re: new castle dwarfs Jeu 7 Aoû - 13:50 | |
| I have ordered the castle. There was no way to enter France DOM/TOM, so i have chosen France and we will see what happen.
Just for information, Google can't translate "Bartolini", so i don't know what i have chosen as delivery type. There was Bartolini and postal letter if i remember well... Both at same price. Impossible to know the difference between the two. |
|
| |
latribuneludique Admin
| Sujet: Re: new castle dwarfs Jeu 7 Aoû - 23:34 | |
| Marell je serai preneur de ton retour sur cette commande car j'aimerais passer la même à la rentrée... |
|
| |
Symbaelmyne
Nombre de messages : 86 Age : 55 Localisation : Nantes / Naoned Date d'inscription : 29/07/2013
| Sujet: Re: new castle dwarfs Ven 8 Aoû - 0:30 | |
| |
|
| |
| Sujet: Re: new castle dwarfs Ven 8 Aoû - 1:25 | |
| Ça roule. Sitôt reçue, je vous fait un retour ici. |
|
| |
ergatto
| Sujet: Re: new castle dwarfs Ven 8 Aoû - 6:05 | |
| marell if you have problems ask
bartolini is Italian courier
but you want it shipped in france ?? or in australia |
|
| |
Krikounet
Nombre de messages : 1042 Age : 52 Localisation : Mazingarbe - Pa s de Calais Date d'inscription : 24/09/2011
| Sujet: Re: new castle dwarfs Ven 8 Aoû - 9:46 | |
| Des que je règle mon ardoise, j'entame un achat de forteresse naine. K futur acquéreur |
|
| |
| Sujet: Re: new castle dwarfs Ven 8 Aoû - 16:29 | |
| - Citation :
- but you want it shipped in france ?? or in australia
I'm in New Caledonia (France), a small island nearby australia. It's always a mess to ship. Sometimes it's just cosidered as "France" by post office, and sometimes not. Never possible to know before you go to the post office. And sometime they take the package and say everything is correct for France destination, and the package is sent back to the seller with a letter of insult saying it's not France, etc... usually, i ask the seller to post to "France", and everything goes well. It happens once a year approx that the package is sent back. And two or three time a year, the post office says it should be sent at New caledonia directly and not to France. If there is a problem, tell me. The worst that should happen is that the post office says it should be sent with NewCa as destination. price would be upper, so. But go on, post it if possibel, not to loose time. I will surely send money to complete. |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: new castle dwarfs | |
| |
|
| |
| new castle dwarfs | |
|