| Fall In! 2019 Warmaster Revolution Tournament pics | |
|
|
Auteur | Message |
---|
EvilDave
| Sujet: Fall In! 2019 Warmaster Revolution Tournament pics Mer 20 Nov - 12:19 | |
| |
|
| |
Marell le Fou Sombre Cracheur de Feu
Nombre de messages : 11368 Localisation : Nouméa Date d'inscription : 19/10/2009
| Sujet: Re: Fall In! 2019 Warmaster Revolution Tournament pics Mer 20 Nov - 12:45 | |
| Waaah y avait de la fig, dis donc !! C'est super ! Merci pour toutes ces photos ! J'aime bien ces chérubins (bits 40K je crois) utilisés comme troupe volante. C'est des proxys pour quoi ? Les nains sont beaux. La couleur pâle leur va bien. Faut que je vois comment tu as fait ça... Les miens sont trop sombres, je trouve. Tu as des infos sur les peintures utilisées ? Le reste aussi ! J'aime bcp la façon dont les orcs sur sangliers sont peints ici. Les chevaliers du chaos ici, bien sombres, sont impressionant et flippants. Ca aussi c'est très beau... Le même peintre que les orcs ? |
|
| |
Gilles Guerrier
Nombre de messages : 4094 Age : 59 Localisation : Dieppe... mais au Nouveau-Brunswick Canada Date d'inscription : 24/05/2007
| Sujet: Re: Fall In! 2019 Warmaster Revolution Tournament pics Mer 20 Nov - 13:01 | |
| Good ! Thank you for the pictures Gilles _________________ |
|
| |
EvilDave
| Sujet: Re: Fall In! 2019 Warmaster Revolution Tournament pics Mer 20 Nov - 17:47 | |
| They're etheral host, Marell. From a WFB terrain kit that came out 10 years ago.
Which color on the dwarves? White or blue?
Yes, the knights and orcs were the same painter. |
|
| |
Nombre de messages : 11368 Localisation : Nouméa Date d'inscription : 19/10/2009
| Sujet: Re: Fall In! 2019 Warmaster Revolution Tournament pics Mer 20 Nov - 18:22 | |
| Ethereal hosts are nice choice I did not know it came from Battle terrain kit. Thanks for the info. I like the blue on the dwarf. Both light and not saturated colour. A sort of light greyish blue. - Citation :
- Yes, the knights and orcs were the same painter.
A good paintor, indeed. Nice details highlights. |
|
| |
EvilDave
| Sujet: Re: Fall In! 2019 Warmaster Revolution Tournament pics Mer 20 Nov - 18:59 | |
| The base was GW's old Mordian Blue (foundation paint), followed by Coat D'Arms Ultramarine Blue on all but the crevices, Shadow Grey on the raised areas and Lupin Grey on the very highest of raised areas.
If I had to translate that to GW paints it would probably be: Kantor Blue, Macragge Blue, Fenrsian Grey, Ulthuan Grey. |
|
| |
| Sujet: Re: Fall In! 2019 Warmaster Revolution Tournament pics Jeu 21 Nov - 14:30 | |
| Thanks for the references ! The name you use, are the Vallejo ? Something else ? |
|
| |
EvilDave
| Sujet: Re: Fall In! 2019 Warmaster Revolution Tournament pics Jeu 21 Nov - 19:06 | |
| Both the manufacturers are there, either Coat D'Arms or GW. |
|
| |
Toison d'or
| Sujet: Re: Fall In! 2019 Warmaster Revolution Tournament pics Ven 22 Nov - 0:57 | |
| Very nice photos. All these armies are fantastic. As was said before, your dwarf army was between the best with the orcs and the empire. Where was this tournament took place ? In England ?
|
|
| |
EvilDave
| Sujet: Re: Fall In! 2019 Warmaster Revolution Tournament pics Ven 22 Nov - 3:06 | |
| Thanks. In the USA, King of Prussia PA. The convention was Fall In! |
|
| |
latribuneludique Admin
Nombre de messages : 11594 Age : 49 Localisation : Lyon Date d'inscription : 07/12/2006
| Sujet: Re: Fall In! 2019 Warmaster Revolution Tournament pics Sam 23 Nov - 2:14 | |
| J'avais loupé ça ! Merci de partager les photos, c'est superbe !!! _________________ La Tribune Ludique Outil de propagande Warmaster et Epic
|
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Fall In! 2019 Warmaster Revolution Tournament pics | |
| |
|
| |
| Fall In! 2019 Warmaster Revolution Tournament pics | |
|